DAUDZDZĪVOKĻU NAMU APSAIMNIEKOŠANA


SIA „Jūrmalas namsaimnieks” ir gatavs klientiem sniegt visus ēku administrēšanas un tehniskās uzturēšanas pakalpojumus. Uzņēmuma mērķis – nodrošināt pakalpojumu kvalitāti, lai paaugstinātu klientu dzīves kvalitāti un komfortu.

Company Background Image

DAUDZDZĪVOKĻU NAMU APSAIMNIEKOŠANA

  • Ēkas uzskaites un tehnisko dokumentu kārtošana, reģistrācijas žurnālu uzturēšana un aizpildīšana
  • Koplietošanas objektu aprakstu sastādīšana
  • Vietējās darbu tāmes sastādīšana, nodokļu aprēķini
  • Iedzīvotāju iesniegumu izskatīšana, darbs ar parādniekiem
  • Teritoriju uzkopšana
  • Avāriju likvidēšana
  • Remontdarbu organizēšana
  • Darbu izpildes kontrole
  • PRIVĀTO DZĪVOJAMO MĀJU APSAIMNIEKOŠANA

  • Ēkas uzskaites un tehnisko dokumentu kārtošana, reģistrācijas žurnālu uzturēšana un aizpildīšana
  • Konsultācijas nodokļu, apkures, karstā ūdens piegādes, kā arī teritorijas un telpu uzkopšanas jautājumos
  • Līgumu slēgšana ar namīpašuma uzturēšanas vai komunālo pakalpojumu sniedzējiem, pakalpojumu iepirkumu konkursu organizēšana
  • TERITORIJAS APSAIMNIEKOŠANA

  • Ietvju, celiņu vai cita ceļu seguma tīrīšana
  • Telpu uzkopšana
  • Zālāja uzturēšana
  • Apzaļumošanas darbi
  • Iekštelpu interjera uzturēšana
  • Koplietošanas ceļu apgaismojuma sistēmu uzturēšana
  • IEKĀRTU UZTURĒŠANA UN APKOPE

  • Apkures, karstā ūdensvada sistēmas
  • Gāzes sistēmas
  • Ūdensvada sistēmas
  • Kanalizācijas sistēmas
  • Jaunumi


    Image

    Jūrmalā apdrošināta lielākā daļa daudzdzīvokļu ēku pilsētā

    Nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un apsaimniekošanas uzņēmumu grupa CIVINITY no šā gada ir sākusi ieviest daudzdzīvokļu māju kopīpašumā esošo daļu apdrošināšanu. Grupas sastāvā esošā uzņēmuma SIA "Jūrmalas namsaimnieks" apsaimniekotās vairāk kā 340 daudzdzīvokļu mājas Jūrmalā, no šā gada ir apdrošinātas, tādā veidā pasargājot īpašniekus no ievērojamiem izdevumiem dažādos avārijas un nelaimes gadījumos. Šī ir viena no retajām praksēm Latvijā, kad pārvaldnieks veic daudzīvokļu māju apdrošināšanu, un līdz ar šo soli vairāk kā 75% daudzdzīvokļu ēku Jūrmalas pilsētā ir apdrošinātas.

    Image

    Klientu atbalsta centra darbs turpinās ierastajā režīmā

    Lai gan valstī izsludinātā ārkārtas situācija ir ietekmējusi daudzu ikdienas darbu, “Civinity” grupas uzņēmuma “Jūrmalas namsaimnieks” Klientu atbalsta centra darbs turpinās ierastajā režīmā. Nepārtrauktu Klientu atbalsta centra darbību nodrošina trīs darbinieki, kuri sniedz atbildes uz klientu interesējošajiem jautājumiem par namu apsaimniekošanu, kā arī sniedz atbalstu avārijas gadījumos un tehniskajos jautājumos.

    “Jūrmalas namsaimnieka” klienti tiek aicināti izmantot iespēju un pieteikties rēķinu saņemšanai elektroniskā formātā. Šāds rēķina piegādes veids ir daudz operatīvāks, kā arī dabai draudzīgāks risinājums. Rēķinu saņemšanai elektroniskā formā var pieteikties rakstot e-pastu uz jn@jn.lv vai zvanot pa tālruni 80001599.

    ŪDENS SKAITĪTĀJI

    Jānodod no 25. līdz 29. datumam sadaļā "Rādījumi" augšējā lapas stūrī.

    Pieslēgties

    VĒLOS PAZIŅOT

    Sazinieties ar mums, un mēs Jums atbildēsim!

    Pajautāt

    ZVANIET

    Avāriju un bojājumu pieteikšana
    24/7.

    80001599

    Jums ir jautājumi? Mums ir atbildes!

    Kontakti